BlackArmy


Join the forum, it's quick and easy

BlackArmy
BlackArmy
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

kapa - przyjęte

Go down

kapa - przyjęte Empty kapa - przyjęte

Post by kapa Thu Jan 22, 2015 1:14 am

1. Jak masz na imię? - Kacper
2. Ile masz lat? - 19
3. Jaką klasą grasz / zamierzasz grać i czy możesz się dostosować do innych? - BD / Bish (mogę sie dostosować według zapotrzebowania)
4. Od jak dawna grasz w Lineage II? - Ciężko powiedzieć od jak dawna ponieważ miałem bardzo długie przerwy. Powiedzmy że gram od pięciu lat.
5. Ile średnio czasu dziennie poświęcasz na grę w dzień pracujący? - ok. 7h
6. Czy będziesz korzystał z głosowego komunikatora klanowego? - Jasne
7. Na jakich serwerach spędziłeś najwięcej swojego czasu w Lineage II? - L2 Abyss
8. W których klanach grałeś poprzednio? - DreamTeam
9. Czy jesteś w stanie pomagać innym członkom klanu? - Oczywiście, chcę się zaangażować w rozwój klanu.
10. Czy jesteś w stanie angażować się w sprawy klanowe związane z ciągłym rozbudowywaniem klanu? - Tak
11. Jak oceniasz swoje doświadczenie w grze i kronice Hellbound - 2/10


Pewnie nie za dużo będzie można wywnioskować z mojego forumlarzu bo brak tam sensownych informacji więc chcę się trochę sprostować niżej jeżeli mam taką opcję.

Nie wiele znam się na L2, chociaż zaczynałem grać jak miałem 12 lat, ale myślę że wtedy byłem zbyt młody żeby na poważnie zająć się grą i więcej czasu spędzałem bawiąc się na jakiś high rate serverach.
Jedyny wyjątek to lowrate server Abyss i klan z jakim tam byłem związany.
Nie chce tutaj przynudzać i po prostu powiem że chcę pograć w l2 na poważnie, i trochę się w niego pobawić i posmakować to co w nim najlepsze, jeżeli macie miejsce dla kogoś kto jest nubem, ale chce się zaangażować w grę. Liczę na bardziej szczegółową rozmowę na teamspeak'u... nim mnie odrzucicie! Smile

kapa

Liczba postów : 1
Join date : 2015-01-22

Back to top Go down